Enkel förändring



Idag tänkte vi tipsa om en liten snabb och enkel förändring du kan göra hemma själv. 
Vanliga förvaringsboxar är kanonbra att lägga allt mellan himmel och jord i, men är oftast riktigt tråkiga.
Men om du har en vanlig enfärgad box går det snabbt att göra om den till en egen unik box.

Allt man beöver är förutom boxen då, ett gäng bilder man själv gillar, t.ex från en gammal kalender, kniv och linjal alt. sax(blir dock snyggare utskuret med kniv) samt lim. Jag tog spraylim som är smidigt att applicera och ger en lite tidsrum att lägga bilden på plats.

Jag började med att skära ut mina bilder jag valt ut. Sen är det bara att börja limma på. Vissa bilder kan behövas skäras under processes Det ända som är lite krångligt med det här projektet är att få till snygga hörn. Men klipper ut lite vid ena hörnet, anpassat eftger lådan går det kanon.


En ful vit förvaringsbox.



Det jag behövde.



En bit påväg.



Klar. Mycket roligare än tidigare. Och det tar inte lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0