Om oss


Hudiksvalls Färg & Inredning
Din lilla Färgbutik
med den stora servicen,
mitt i stan.
Vilka är vi då?

Lotta
allt i allo och kommande färgrådgivare, uppväxt med en färgbutik inpå knutarna.

Emil f
ärgbrytarens husse, även han allt i allo  och färgexpert.

Kerstin
köper in saker, sköter kontoret och tycker om tapeter, men även färg är kul.

Mona
tycker också om tapeter, inredning och ställer alltid upp när vi behöver henne.

Maj-Lis
lånar vi ibland, hon fixar allt från snickring, målning, inredning och tips i
största allmänhet, samt sköter vår langettmaskin.

Anders
han finns där när vi behöver honom eftersom han kan allt om färg, golv och annat.
Han har fått stått för ekonomin så vi kunde köra igång och är passiv ägare som vi alltid kan nå.

Håll koll så kanske det kommer bilder på oss också



Kommentarer
Postat av: Helena o Indy

Hej!

Jag var in i torsdags (11e juni 2009) o ville hälsa på Er fyrbenta medarbetare men han jobbade inte den dagen. =)



Indy o jag hade varit till fotografen vägg-i-vägg.

Ni gillade den rygga Indy åkte i och jag lovade leta efter vart jag köpt den.



Då jag inte hittar någon mailadress här på bloggen skriver jag i detta inlägg istället. Hoppas det är okey?!



Här är länken till Divinedog.se:

http://www.divinedog.se/ShowProduct.aspx?prodid=230&cat=149



Både affär och rygga kan varmt rekommenderas!!

2009-06-14 @ 14:24:02
URL: http://hittekatter.ifokus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0